Meer resultaten voor nieuwe audi r8

nieuwe audi r8
audi
audi
Nieuwe Audi R8 RWD met achterwielaandrijving wordt standaard.
Nieuwe Audi R8 RWD met achterwielaandrijving wordt standaard. Een Audi R8 is vanaf nu niet meer standaard vierwielaangedreven. Audi voegt namelijk een achterwielaangedreven versie toe aan het reguliere aanbod: de Audi R8 RWD. Als je aan een Audi R8 denkt, dan denk je aan een V10 aangedreven sportwagen met het beroemde quattro-systeem.
kerk
Nieuwe Audi R8 verruilt atmosferische V10 voor elektriciteit.
Nieuwe Audi R8 verruilt atmosferische V10 voor elektriciteit. De Audi R8 met zijn turboloze V10 staat bovenaan de voedselketen bij Audi, maar de toekomst is minder rooskleurig voor de sportwagen. Die machtige V10 gaat verdwijnen en daar komt een geëlektrificeerde aandrijflijn voor terug.
orgel
De retesnelle Audi R8 heeft een facelift gekregen FHM.
Waarschijnlijk staan de eerste nieuwe R8s begin 2019 bij enkele grootgeldbezitters op de stoep. Het is nog niet bekend wat dit geüpgradede pareltje mag kosten, maar goedkoop zal ie zeker niet zijn. Reageer op artikel.: De retesnelle Audi R8 heeft een facelift gekregen.
Audi R8 V10 Performance 2019 test en specificaties TopGear.
De gewone R8 werd trouwens niet vergeten: die kreeg er zelfs 30 pk en 20 Nm bij, wat de respectievelijke totalen op 570 en 560 brengt. 0-100 km/u gaat in een alleszins acceptabele 34, seconden, de topsnelheid is 324 km/u. Oh, en de Audi R8 heeft een partikelfilter gekregen; doe je nog schoon ook, met je supersportwagen. Soort van, dan. Alle wijzigingen gelden vanzelfsprekend voor zowel de coupés als de Spyders. Wat is er verder veranderd aan de Audi R8. De neus van de Audi R8 V10 Performance is optisch verbreed door de grille platter en breder te maken. Datzelfde geldt voor de koplampen, die standaard van leds zijn voorzien. Boven de grille zie je trouwens drie smalle luchtinlaatjes, die moeten doen denken aan de legendarische Sport Quattro. Beetje retro, moet kunnen. Kleine winglets op de voorspoiler moeten de lucht nog wat efficiënter rond de carrosserie zien te geleiden. De achterkant heeft diezelfde visuele aanpak gekregen: breder, met een grotere diffuser en ovale stortkokers van uitlaten. Keramische remmen zijn als altijd een prijzige optie je kunt ze herkennen aan de grijze of rode remklauwen. Verder zijn er nieuwe kleuren, stofjes je kent het wel.
De nieuwe Audi R8 Coupé en Spyder voor 2019.
Nog meer rijplezier met de nieuwe Audi R8 V10 RWS De snelste open Audi ooit: R8 Spyder V10 plus Supersportwagen Audi R8 nu nog dynamischer. Een toekomstbestendig bedrijf bouw je niet in Excel 3 droomhuizen op Funda De belangrijkste lifestyle accounts en platforms van dit moment?
De nieuw Audi R8: de mooiste sportwagen ooit?
Wat betreft de Spyder, die heeft daar iets meer tijd voor nodig: 35, seconden. De topsnelheid is ook iets hoger komen te liggen: 324 km/u respectievelijk 322 km/u. De nieuwe R8 zal in Europa leverbaar zijn vanaf het eerste kwartaal van 2019. Reageer op artikel.: De nieuw Audi R8: de mooiste sportwagen ooit?
Auto Hoogenboom De nieuwe Audi R8.
De nieuwe Audi R8. De nieuwe Audi R8. De editie uit 2019 van de Audi R8 krijgt niet alleen een sportiever design maar ook een krachtigere motor. Het nieuwe racemonster" word in het eerste kwartaal van 2019 in Europa op de markt verwacht.
De Audi R8 Coupe V10 Pon Dealer.
De remzadels zijn van huis uit zwart, maar vlammend rood wordt ook geleverd. Ideale lijnen voor het design van de vernieuwde Audi R8. Veel designelementen van de nieuwe Audi R8 zijn direct te herleiden naar de actuele racewereld en de rijke autosporthistorie van Audi.

Contacteer ons